WOTD

Dagens slarviga träning #WOTD
Man kan väl säga att det blev som två ronder, en före middagen som besod av mozzarella pizza (.... bad Clara...) 
Och det blev:
- Jumping Jacks x100
- Mountain climber x50
 
- Wall sit 50 sek
- Plankan 40 sek

- Calf rises x40
- Lunges x30 (varje ben)
- Inner thigh lift x 30 (varje ben)

- Wall sit 50 sek
- Plankan 40 sek
 
Sen dog jag av hunger och höll på att spy, så då väntade jag tills jag proppa i mig en pizza ist (smart drag Clara, verkligen!).

Rond 2:
- Wall sit 50 sek
- Plankan 40 sek
 
- Reverse crunch 10x2
- Bicycle crunch 10x3
- Clock abs x15(cw+ccw)

- Wall sit 50 sek
- Plankan 40 sek
 
- Squat x20
- Wall kick x20 (varje ben)
- Mini circle maniacs (cw 60 sek, ccw 60 sek. Puls 10 sek, hold 10 sek. Varje ben, skinka)
 
- Wall sit 50 sek
- Plankan 40 sek
 
- Tricep dips 20x2
- Pray and pulse 50x2
- Half cobra x 15

När jag skriver ner det ser det ut att vara väldigt mycket, men egentligen inte, gjorde inga repetetioner av det här eller liknande, utan körde igenom det här en gång nu och sen fick det räcka. Jag är så otränad just nu så min kropp orkar inget mer! Men dålig träning är bättre än ingen träning! Så man får helt enkelt tänka så när det inte går så bra, bara att ta igen och försöka bättre nästa gång. Skrev ett träningsschema för dagen men orkade verkligen inte, så får försöka mig på det på lördag, om inte annat. Det är hela det här loppet, plus några frå övningar till. Vill tillslut orka köra igenom det här iaf 2-3 gånger, men är en bit dit, så bar att kämpa! 

Har ni några träningsmål?
Untitled

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a w l

svar: tack så jätte mycket ♥

2014-04-18 @ 09:08:26
URL: http://isabellwl.blo.gg
Postat av: linellas

ser bra ut 👍

Svar: Tack så mycket!
Clara

2014-04-18 @ 10:45:20
URL: http://linellas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0